Μαθήματα

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα

Πρακτικές στο Studio

Στο 108 θα βρείτε ολιγομελή τμήματα έτσι ώστε να μπορούμε να δίνουμε την προσοχή που απαιτείται σε κάθε ασκούμενο. Για την ασφάλεια σας και την απόλαυση της πρακτικής, είναι σημαντικό να ακολουθείτε το επίπεδο που αντιστοιχεί στις δυνατότητές σας κάθε φορά. Σώμα και νους μπορεί να έχουν τις μεταπτώσεις τους, και καλό είναι να της ακολουθούμε! Και φυσικά, ας έχουμε υπόψιν ότι το πρώτο επίπεδο αφορά και τους πιο έμπειρους στην πρακτική της γιόγκα, γιατί κάθε φορά που επιστρέφουμε, οι προσλαμβάνουσες είναι διαφορετικές.

Η διάρκεια των μαθημάτων είναι 75 λεπτά, χρόνος που θεωρείται αρκετός για να απολαύσετε την πρακτική σας με ασφάλεια, και χρόνος που μπορεί να διατεθεί από τους περισσότερους από εμάς. Εξαίρεση αποτελoουν η πρακτική Mysore, handstands και feel good.

Πριν από την φυσική σας εμφάνιση στο studio, είναι απαραίτητη η ηλεκτρονική κράτηση θέσης, η οποία γίνεται εύκολα, γρήγορα και απλά. Ωστόσο, αν αντιμετωπίσετε δυσκολίες, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.

Είδη Μαθημάτων

Hatha: αφορά στο σωματικό κομμάτι της yoga όπως αυτό «φιλτράρεται» μέσα από την παράδοση της tantra και στοχεύει στον πλήρη έλεγχο του σώματός (φυσικό και ενεργειακό). Από τη Hatha yoga διακλαδίζονται πολλά «στυλ» ή διαφορετικοί τρόποι άσκησής του σώματος-κάποιες πρακτικές είναι πιο δυναμικές ενώ κάποιες άλλες πιο στατικές, άλλες πιο έντονες και άλλες πιο χαλαρές. Συνεπώς όλες οι μορφές της Hatha (ashtanga, vinyasa, yin, hatha) περιλαμβάνουν τον συντονισμό κίνησης/σταθερότητας του σώματος με την αναπνοή και την συγκέντρωση του νου,  ωστόσο, κάθε «στυλ» τον προσεγγίζει  με διαφορετικό τρόπο. Σε κάθε μάθημα λοιπόν ο στόχος είναι κοινός, ακολουθώντας κάθε φορά το επίπεδο του τμήματος και φυσικά την έμπνευση του δασκάλου, αλλά και την δυναμική της ομάδας.

Yin: πρακτική που στοχεύει στο συνδετικό ιστό (περιτονίες, τένοντες και συνδέσμους) και στην διάταση των μυών, η οποία παράλληλα κατευνάζει το νευρικό σύστημα. Διαφοροποιείται λοιπόν από τις yang πρακτικές, δουλεύοντας κυρίως την ευκαμψία και την ελαστικότητα του σώματος και του νου, μέσα από διατατικές θέσεις στις όποιες μένουμε για 3-5 λεπτά. Κατάλληλη –και απαραίτητη πιστεύουμε-για όλους.

Ashtanga Vinyasa: αφορά σε μια δυναμική πρακτική σε ροή, η οποία συγχρονίζει την κίνηση του σώματος με την αναπνοή και προϋποθέτει κάποιο βαθμό εμπειρίας. Η μέθοδος αυτή, τονίζει τη σημασία της καθημερινής πρακτικής μιας συγκεκριμένης αλληλουχίας θέσεων, συνδυάζοντας την θέση (asana), την ujjayi αναπνοή και την συγκέντρωση του βλέμματος σε ένα σημείο_ Tristhana. Υπάρχουν έξι σειρές ακολουθιών της Ashtanga, στις οποίες ο ασκούμενος προχωρά όταν κατακτήσει την προηγούμενη.

Yin Yang: πρακτική που συνδυάζει σε ένα μάθημα τα οφέλη της πιο παθητικής γιόγκα με αυτή της πιο ενεργητικής σε ροή πρακτικής. Κάποιες φορές η yin προηγείται και σε κάποιες έπεται της yang.

Vinyasa: συγχρονισμός κίνησης και αναπνοής. Αυτό το είδος είναι κατάλληλο για όλους τους ασκούμενους που θέλουν να αυξήσουν την ευλυγισία και τη δύναμή τους. Είναι μια εξαιρετική πρακτική για το σώμα και το νου. Τα μαθήματα vinyasa σας προκαλούν να εξερευνήσετε όλες τις δυνατότητές σας με αναζωογονητικό και δημιουργικό τρόπο.

Mysore: η παραδοσιακή μέθοδος διδασκαλίας της Ashtanga, η οποία δίνει την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές της σχολής -και όχι μόνο- να να κάνουν πράξη την φιλοσοφία της γιόγκα σε μια “προσωπική πρακτική” ακολουθώντας το δικό τους ρυθμό πάντα υπό την φροντίδα δασκάλου. 

Prenatal: πρακτική προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εγκύου προετοιμάζοντάς την με ασφάλεια για την εμπειρία του τοκετού. Τα μαθήματα περιλαμβάνουν σωματικές ασκήσεις (στατικές και σε ροή), τεχνικές αναπνοών, διαλογισμού και οραματισμού. Οι πρακτικές της προγεννητικής γιόγκα προσφέρουν ευεξία, χαλάρωση και καλή φυσική κατάσταση μέσω ενός προγράμματος ασκήσεων που είναι ωφέλιμες κατά τη διάρκεια τόσο της εγκυμοσύνης όσο και του τοκετού.

Feel Good : Μια ήπια ωριαία γιόγκικη πρακτική που εστιάζει στην ψυχοσωματική ευεξία μας, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το τέλος της πρακτικής.

Handstands: πρακτική αποκλειστικά αφιερωμένη στην τέχν(ικ)η των στηρίξεων στα χέρια. Το μάθημα ξεκινάει με ομαδική προετοιμασία σώματος και νου και στη συνέχεια ο κάθε ασκούμενος “δουλεύει” στο χρόνο και ρυθμό του εξατομικευμένο ασκησιολόγιο υπό την καθοδήγηση δασκάλου. Στόχος αυτής της ¨ανορθόδοξης¨ πρακτικής η ασφαλής προσέγγιση των ισορροπιών στα χέρια, ως ένα επιπλέον εργαλείο προσωπικής βελτίωσης και γνωριμίας του Εαυτού. 

Barre Astiéη γραμματική του σώματος, μια μέθοδος εμπνευσμένη από τον δημιουργό της, Alain Astié. Mε την μέθοδο αυτή γνωρίζουμε το σώμα μας, τις αρθρώσεις, τους μύες και δουλεύουμε κάθε μέλος ξεχωριστά με χορευτική ροή και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αισθάνεσαι ότι χορεύεις ενώ είσαι στο πάτωμα. Αποφεύγει την καταπόνηση του σώματος, τοποθετεί σωστά την σπονδυλική στήλη, ενισχύει την ελαστικότητα και τον τόνο των μυών πάντα σε συνεργασία με την αναπνοή. Η μέθοδος απευθύνεται σε άτομα κάθε ηλικίας και δεν απαιτεί προηγουμένη ενασχόληση με τη yoga ή το χορό.

Personal & online πρακτικές

Εκτός από τις ομαδικές πρακτικές, τα ιδιαίτερα /personal μαθήματα είναι μια δυνατότητα που προσφέρεται στο 108. Οι λόγοι που μπορεί να επιλέξει ένα άτομο να ακολουθήσει αυτό το δρόμο είναι διαφορετικοί για τον καθένα:

  • Απόκτηση αρχικής εμπειρίας
  • Εστίαση σε προσωπικούς στόχους.
  • Δημιουργία εξατομικευμένου προγράμματος
  • Ωράριο / Προγραμματισμός

Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθήσετε πρακτικές μαζί μας εξ’ αποστάσεως, με βιοντεοσκοπημένα μαθήματα τα οποία ακολουθείτε στο δικό σας χρόνο, αλλά και online διαδικτυακές πρακτικές σε πραγματικό χρόνο.

Αν ενδιαφέρεστε να ακολουθήσετε κάποιον διαφορετικό τρόπο για τις πρακτικές σας μαζί μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Βελτιώνοντας την πρακτική μας

  • Φροντίζουμε να μην έχουμε φάει 2 ώρες τουλάχιστον πριν την πρακτική!
  • Φοράμε καθαρά ρούχα, τα οποία μας επιτρέπουν να κινούμαστε άνετα και ταυτόχρονα επιτρέπουν στους δασκάλους την άνετη επαφή!
  • Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε άρωμα, κρέμα σώματος ή αποσμητικό με έντονη μυρωδιά. Η πρακτική μας βασίζεται στις αναπνοές!
  • Ερχόμαστε 10’ πριν ξεκινήσει η πρακτική μας!
  • Σεβόμαστε τον εαυτό μας και τους γύρω μας!
  • Οι δάσκαλοι είναι εδώ για να μας βοηθήσουν. Ωστόσο ο μόνος που γνωρίζει επακριβώς τα όρια του είναι ο εαυτός μας!
  • Η savasana αποτελεί βασικό κομμάτι της πρακτικής μας. Αν είναι απολύτως απαραίτητο να αποχωρήσουμε νωρίτερα, φροντίζουμε να μην ενοχλούμε τους γύρω μας!
  • Διατηρούμε καθαρά τα στρωματάκια μας! H σωστή πρακτική και οι βασικοί κανόνες υγιεινής προϋποθέτουν ατομικό στρωματάκι, πετσέτα, κουβέρτα κτλ.
  • Αν/όταν χρησιμοποιούμε εξοπλισμό της σχολής τον αφήνουμε καθαρό και τακτοποιημένο- έτοιμο για επαναχρησιμοποίηση!
  • Είναι καλό να μην πλένουμε το σώμα για περίπου μισή ώρα μετά το τέλος της πρακτικής!
  • Ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας και τρώμε κάτι υγιεινό!
  • Απολαμβάνουμε την πρακτική μας και προσπαθούμε να διατηρήσουμε τα οφέλη της και μετά το τέλος της!